fredag 7 februari 2014

Tillbaka på jobbet

Vardag

Under torsdagen och fredagen har jag varit på jobbet och kissarna har varit hemma med husse. Jag har fått en rapport när jag ringt hem på lunchen. På dagarna har de härjat rätt ordentligt och naturligtvis hittat på tokiga saker, men de har också varit väldigt mysiga.
När jag kommit hem så har vi passat på att leka direkt och sedan har de somnat medan vi gjort och ätit middag.

Sängdags

Lagom när det varit dags att dra sig tillbaka så har kissemissarna naturligtvis kvicknat till och varit hur pigga som helst. Efter att ha lekt med kattspö och lite allt möjligt och sett att de ätit, varit på toa osv. så har vi släckt ned och lagt oss. De har lekt gatlopp på övervåningen, men slutligen somnat i vår säng.

Nattsömn

Själv har jag kunnat sova som en stock eftersom jag sover så djupt, men maken har haft lite mer problem. Katterna har gått och hoppat på honom, klivit över ansiktet och busat. Slutligen har de i alla fall somnat alla tre!
En av nätterna hade katterna tittat lite konstigt på mig då jag låg och pratade i sömnen. De trodde väl att jag var vaken ...

Video

/Helene

Inga kommentarer: